Mary Kay Mint Bliss Lotion for feet & legs

dinsdag, december 16, 2014


Dit product bevond zich al een hele, hele lange tijd in mijn stash zonder een keer gebruikt te worden. Omdat ik het product nog niet kende en misschien de meeste van jullie ook niet, dacht ik na over een review. En hier is 'ie dan, de review van de Mary Kay Mint Bliss Lotion for feet & legs.




Mary Kay is voor mij nog een vrijwel onbekend merk, maar toen ik deze "per ongeluk" in mijn stash vond, kon ik niks anders doen dan het uitproberen en natuurlijk een review schrijven.


De substantie is vrij olieachtig en ook erg dik. De kleur ervan is een mintgroene kleur en daar slaag je bij mij altijd wel mee. Ik hou namelijk van die kleur! Laten we kijken wat het doet voor de huid.

Ik heb deze crème aangebracht op mijn benen en eerlijk is eerlijk, nee dit is geen product voor mij. Ik kan wel tegen een mint geur, ik ben er dol op, maar deze? Nee, dit is echt niet wat ik je kan aanraden. De tube is handig en daar is ook veel over na gedacht, maar de geur en de werking is totaal waardeloos in mijn geval. Je ruikt de mint veel te sterk op de benen en het is gewoon te overheersend. Je kunt het vergelijken met een tandpastageur, echt niet lekker. Nee, deze hoeft voor mij niet meer.


Conclusie
Ik kan met zekerheid zeggen dat dit een miskoop is. Het voed mijn benen niet en heeft een waardeloze geur. Echt veel te sterk! Houd jij van sterkere geuren en een overheersende tandpastageur? Waarschijnlijk is deze dan voor jou gemaakt.

Bleh, over dit product ben ik negatief. Heb jij nog miskopen?
Ik weet niet wat de prijs van dit product in euro's is, maar in pond is het £8.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik ben al vijf jaar schoonheidsconsulente van Mary Kay en kwam toevallig jou review tegen. Smaken verschillen moet ik zeggen. Voordeel van Mary Kay is dat je ontevreden mag zijm over een product. Je hebt 24 maanden de tijd om dit aan te geven bij degene waarbij je het hebt gekocht en dan krijg je je geld terug. Maakt niks uit of het al open is. Mary kay biedt 100 procent tevredenheidsgarantie dus je kan nooit maar nooit een miskoop hebben. De mint bliss heeft bij jou niet gewerkt dus was heel simpel geld terug.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow