Mueslirepen van Eat Natural

dinsdag, december 23, 2014


Altijd als ik in de rij van de Albert Heijn sta, trekt mijn aandacht naar een "bar" bij de kassa waar allemaal tijdschriften en voedsel bij zitten. Altijd zie ik dan de Eat Natural mueslirepen en ik wou ze al heel lang al uittesten. Bij toeval kreeg ik een pakketje van Eat Natural opgestuurd!



Eat Natural Milk Chocolate Bar With Peanuts and Cranberries

We beginnen met mijn favoriete reep van de vier; namelijk de Milk Chocolate Bar With Peanuts and Cranberries. Het smaakt precies zoals het klinkt, heel erg lekker dus. Je proeft vooral de melkchocolade erg goed en laat dat nou net het product zijn waar ik fan van ben. Misschien een klein beetje meer dan een fan.


Eat Natural Almond & Apricot with a Yoghurt coasting

Ook weer zo'n hele lekkere. De Eat Natural Almond & Apricot versie met yoghurt erover heen. Dat klonk me al goed in de oren, want ik hou ook erg van yoghurt. Deze vond ik ook erg lekker, alleen de grote noten die er in zaten hinderden me een beetje. Voor de rest, een lekkere gezonde reep.

Eat Natural Brazil & Sultana with Peanuts and Almonds

De derde is een fruitreep. Brazil & Sultana zit vol met heerlijke fruit, maar ook met noten. Hier vond ik de noten wel erg bij passen. Er zitten ook veel rozijnen bij en dat maakt het heel erg lekker. Deze vult ook goed, dus kan je gebruiken als tussendoortje. Trouwens elke mueslireep van Eat Natural is een flinke tussendoortje.

Eat Natural Dark Chocolate With Cranberries and Macadamias

Toen ik deze reep zag, was ik een beetje teleurgesteld. Hier zit namelijk pure chocolade in en of ik dat lekker vind? Niet bepaald. Deze reep viel wel mee, maar ik moet bekennen dat de andere repen lekker waren. Gewoon omdat er pure chocola inzit. Ben je wel een fan van pure chocolade? Dan is deze wellicht wel geschikt voor jou.


Ook kreeg ik als extraatje twee zakjes met noten. Ze waren echt ontzettend lekker! :)




Je kunt o.a op de website van Eat Natural zelf de muslirepen kopen.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 



You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow