MY FAVORITE CHRISTMAS SONGS

zondag, december 07, 2014



Ik houd van kerst en vooral de leuke liedjes die er bijbehoren. Vandaag dus mijn favoriete kerstliedjes op de blog.




Als eerst Last Christmas maar dan niet van Wham!, maar van Ariana Grande. Het is een mooie variant en stiekem luister ik hier veel meer naar.


Het welbekende liedje van Mariah Carey, All I want for Christmas is you. Moet ik nog meer zeggen?


Daarna het liedje; Let it snow. Dit is een klassieker gemaakt door Dean Martin.


Mijn laatste liedje is Santa Baby van Eartha Kitt. Ook hier hebben veel mensen geprobeerd een variant te maken, maar ik vind deze net wat leuker. Misschien omdat het de originele versie is.


Wat zijn jouw favorieten?  

You Might Also Like

3 reacties

  1. santa tell me van Ariana Grande, normaal gesproken hou ik niet zo van Ariana maar ik ben echt verslaafd aan dit liedje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. all i want for christmas is gwn het beste! niemand kan haar overtreffen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, allemaal zo leuk! All I Want For Christmas blijft denk ik wel mijn -meest foute- favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow