OGX Argan Oil Morocco Shampoo & Conditioner

donderdag, december 04, 2014


Laatst kwam de postbode weer even langs om mij een pakketje te brengen. Dit keer van de webshop allesvoorjeuiterijk.nl, want wat een leuke webshop is dat! Ik mocht van hun een paar producten van het Amerikaanse merk OGX proberen en vandaag vertel ik je daar graag meer over.


We beginnen met de shampoo van deze lijn. Deze heeft een gele substantie en bevat gouden shimmers. Het heeft daarbij ook een doorzichtige gelachtige substantie, een fijn iets om mee te werken. Het ruikt heerlijk naar frisse, bloemige olie. Dat kun je je ook voorstellen bij de term arganolie, alleen ruikt deze wat minder nootig.


Conditioner, ik maak het altijd een paar maanden later op dan de shampoo die erbij hoort. Deze conditioner bevat een dikkige stof en ruikt net wat sterker dan de shampoo. Het maakt mijn haren zacht met de shampoo samen en laat het een zacht geurtje hebben van arganolie. Ook spoelt het makkelijk af, dus daar heb je geen problemen mee.

Het verzwaart mijn haar niet en maakt mijn punten ook door kam baar. Mijn haren glazen, zijn zacht en zien er daarnaast gezond uit! Ik ben tevreden.


Conclusie

Ik vind de combi van deze twee producten echt heel erg fijn. Het wast mijn haren goed, verzorgt het tot op de puntjes en laat een zacht geurtje achter. Plus niet te vergeten dat het mijn haren zacht maakt. Ik weet niet precies of het geschikt is voor vettig haar, want zelf heb ik dat niet. Voor de normale haar zijn dit twee hele fijne producten.




Wat vind jij van dit merk?
Je kunt o.a hier de OGX haarproducten kopen.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 

You Might Also Like

6 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow