OPI Underneath The Mistletoe

donderdag, december 25, 2014




Merry Christmas everybody! Bij de BigBazar kun je hier en daar een OPI lakje voor maar €4,99 kopen en laat staan dat ik in de winkel stond en een hele doos vol met OPI lakjes vond. Natuurlijk nam ik eentje mee en dat is een lakje uit de kerstcollectie van Mariah Carey, van vorig jaar.





Dit is de vrouw achter de collectie, Mariah Carey! Ze is bekend van haar christmashits "All I Want For Christmas Is You" en "Santa Is Coming To Town".

Wisten jullie trouwens dat Mistletoe "maretak" in het Nederlands is? Klinkt gelijk wat minder sfeervol, helaas.


Ik ben verliefd op dit mooie en pretty kleurtje. Het bevat mooie shimmers die rode en roze zijn. Het lakt erg fijn en zelf zonder basecoat verkleurt mijn nagel niet bij mij met dit mooie lakje. Het kwastje is precies goed, niet te groot of te klein; gewoon precies goed. Ook is het kwastje afgesneden, iets waarmee je makkelijk mee kunt lakken. Het is een fijne lak die goed dekt, want dit was met 2 lagen. Kortom een aanrader.

Underneath the Mistletoe is een roze/roze lak met heel veel shimmers erin, die rode en roze zijn. Je kunt het er makkelijk afhalen en is ideaal voor vandaag. Ik wens je fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe!



Wat vind jij van dit lakje?

You Might Also Like

4 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow