Palmolive Douchegel Oriental Beauty & Thermal

dinsdag, december 30, 2014


Door de Palmolive actie, waar ik jullie twee weken geleden wat meer over vertelde, kreeg ik twee Palmolive douchegels opgestuurd. Klik hier trouwens als je nog meer informatie over de actie wilt. Laten we snel doorgaan naar de douchegels!






Palmolive Oriental Beauty with Almond Oil & Sandalwood, dit is de eerste waar we mee beginnen. Dit is vooral een warme geur, perfect voor in de winter. Dit is zeker mijn favoriet, want ik houd van warme geuren in de winter. De douchegel is een beetje oranje-bruinachtig en dat is echt een herfstkleurtje.



Dit is dan weer een kalme geur, die je voor alle seizoenen gebruiken kunt. Dit is de Palmolive Thermal met Lotusbloem & Bamboe. Ook deze geur vind ik heerlijk om tijdens me-time te gebruiken. Deze is lichtpaars en dat vind ik zelf een hele kalme kleur.


Wat is jouw ervaring met Palmolive?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 

You Might Also Like

4 reacties

  1. De geuren klinken allebei wel erg lekker! :) Zelf heb ik vroeger ook best veel douchegels van Palmolive gebruikt, totdat ik een beetje klaar was met de geuren omdat ik ze al zo vaak had gehad! Misschien moet ik maar eens kijken naar de nieuwere geuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben dit merk ook wel eens gehad thuis en toen vond ik ze altijd wel goed!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo een fijn merk! Ik ben wel benieuwd naar de geuren nu!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow