Theejoy.nl

zondag, december 28, 2014


Van Theejoy kreeg ik een aantal maanden geleden een pakketje opgestuurd, met allemaal thee erin. Aangezien ik een theeleut ben, vond ik dit echt super lekker en deel ik graag mijn ervaringen met jullie.







We beginnen met waar het beginnen moet; 4 seasons black. In het begin weet ik niet wat ik verwachten kon van deze thee. Deze thee is fruit en fruitig en soms heeft het ook een zoete nasmaak. Ik vind deze ontzettend lekker! De kleur van deze thee is veel donkerder dan de thee die hier na komt. Je proeft vooral de sinaasappel en de mango.



Zoals je ziet, deze is veel lichter dan de voorafgaande. Dit is trouwens Fruitjoy. Dit is een zoete thee, die daarnaast ook fruitig is. Je proeft vooral de aardbei heel erg, en een klein beetje de citroen. Maar niet heel erg. Jummie!

Ken jij Theejoy al?
De theeën kun je hier kopen. 
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

6 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow