WINACTIE: Win een Ziaja Kids Bath & Shower Gel in Bubble Cola

maandag, december 29, 2014


Weten jullie nog dat ik 2 dagen geleden een review heb gedaan van deze shower gel in Bubble Cola van Ziaja? Ik heb een heel leuk nieuwtje, ik mag er namelijk ook eentje weggeven aan jullie! Wie wilt er nou niet een heerlijke shower gel in cola geur winnen? Lees snel verder wat je moet doen om dit leuke prijsje te winnen.



● Volg mij op Bloglovin!
●  Laat een reactie achter waarmee je zegt dat je meedoet en laat ook nog een geldig e-mailadres achter. Ben jij de winnaar en word er niet binnen 48 uur erop gereageerd, verloot ik het naar iemand anders.

Optioneel:
● Volg mij op Instagram: @jesuisnikita.nl

Je kunt meedoen tot 29-01-15
Ik ben er niet verantwoordelijk voor wat er met het pakketje gebeurt na de verzending. 
Dit artikel is een samenwerking

You Might Also Like

9 reacties

  1. Leuke actie! Ik doe heel erg graag mee voor mijn vriend, hij is helemaal gek op deze geur :D Alle verplichte stapjes gedaan :)

    Liefs,

    Astrid
    (av1989@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Maar een cola geur, dat is volgens mij echt apart, haha! X Minale :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee !!!
    Ik heb een hele boel douchegel, maar ik heb nog nooit ene gehad die naar cola ruikt :D
    Bunnywunnie8@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai, heel graag doe ik mee, het klinkt echt heel grappig, cola-achtig, hihi ∩_∩

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke win actie! Ik doe heel graag mee. (: Ik heb alle stappen gevolgd.
    infinity.blogspot.be@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb geen bloglovin dus helaas kan ik niet mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yayyy wat leuk, ik doe mee! Ik volg je op bloglovin en insta!
    melisavg@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oee wat een super leuke winactie! ik doe heel graag mee, je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Liefs. e.sthervandenhaak@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaa deze lijkt me heerlijk, bad producten worden snel gepakt door mijn broertje, we hebben thuis echt een cola verslaving dus deze is echt een musthave.
    e.lisevandenhaak@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow