Nivea Oogmake-up Reinigingslotion

zaterdag, januari 24, 2015


Ik vind reiniging echt heel belangrijk, net zoals je je bril af moet doen voor het slapen voor de mensen die een bril dragen. Vandaag review ik daarom deze Oogmake-up Reinigingslotion van Nivea.



Soms vergeet ik mijn gezicht te reinigen en natuurlijk is dat best erg, maar af en toe kan wel natuurlijk. Ik gebruik ook een oogmake-up reinigingslotion voor het hele gezicht. Doen dat anderen ook, of ben ik de enige? Haha, de geur is trouwens echt prima.


Yay voor deze reinigingslotion, want het lekt niet in je toilettas! Ik heb het uitgetest voor de review en het bleef helemaal droog in mijn toilettas.


Daarnaast zie ik een niet hele slechte ingrediëntenlijst staan. Over deze reinigingslotion ben ik echt tevreden en ik ben dan ook het goed aan het opmaken. Het laat ten eerste geen vettig laagje achter, dat vind ik altijd zo irritant, en verwijderd de make-up op een milde manier. Voor het hele gezicht is het trouwens prima, je zou deze lotion dus voor het gehele gezicht kunnen gebruiken. Toch wel budget als je het zo bekijkt!

Welke producten heb jij van Nivea?
Deze Nivea Oogmake-up Reinigingslotion is verkrijgbaar bij o.a de Kruidvat voor €4,97.





You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow