Pure Elements Bodymilk met sheaboter

woensdag, januari 14, 2015


Pure Elements, was een onbekend merk totdat ik wat meer naar natuurlijke merken ging zoeken. Van Pure Elements mocht ik voor mijn blog een aantal producten reviewen, en deze bodymilk is daar een van.






Pure Elements is een natuurlijke cosmeticalijn die de Westerse opvatting over schoonheid met de Aziatische filosofie Feng Shui combineert. De basisgedachte van deze leer is dat de ziel gelukkig is op het moment dat de mens in balans is met zijn omgeving. Pure Elements staat, naast dat het een natuurlijk merk is, er om bekend dat er speciale ingrediënten zitten in de producten die ze verkopen. Daarnaast zijn alle producten zowel vrij van conserveringsstoffen als van dierlijke bestandsdelen en daarmee ook geschikt voor veganisten. Wat ik echt goed vind, is dat Pure Elements' haar producten niet op dieren test.




Kijk hoe leuk de dop eruit ziet. Met strik en al. Die strik geeft toch een toevoeging waarvan je denkt, dit is een merk die haar best doet om de producten te verbeteren en goed te houden.

Wat Pure Elements over deze bodymilk:

'Deze hydraterende, snelwerkende bodymelk bevat amandelolie, sheaboter en vitamine E en geeft uw huid daarmee een fluweelzacht gevoel. De toegevoegde bergkristallen en etherische oliën geven de huid tevens de energie die het nodig heeft. De bodymelk is vrij van conserveringsstoffen.' 



Er zitten hele fijne ingrediënten in! Geen schadelijke stoffen en ik moest even opzoeken wat Glycerin is, want dat staat best wel hoog in de lijst. Glycerin zorgt ervoor dat de droge of oudere huid word beschermt. Ook waren er een aantal berichten over dat Glycerin helemaal niet zo goed is, maar toch zag ik meer berichten dat het wel goed is. De mening ligt er over verdeeld.


De stof is dikkig en dat vind ik gewoon normaal voor een bodymilk. Ik moet zeggen dat voor dat ik deze bodymilk ontving van Pure Elements, ik niet zo vaak bodymilk's gebruikte, maar deze trok mijn aandacht op een of andere manier. Ik heb deze dan ook elke dag intensief gebruikt en het resultaat is een zachte huid! Het verzorgt mijn huid en laat geen rode bultjes of andere roodheden achter.



Ken jij Pure Elements al?
Deze Bodymilk met sheaboter (200 ml) is hier verkrijgbaar voor €18,90.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Deze heb ik ook, is fijn. Als deze leeg is vind je 2 steentjes erin;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat wist ik helemaal niet haha! Dan snel maar opmaken, denk ik.

      Verwijderen
  2. Ik ken het merk niet maar wat goed dat ze niet op dieren testen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow