Reminder Ziaja Winactie

vrijdag, januari 16, 2015


Vandaag heb ik een reminder voor jullie, namelijk met een winactie waar jullie aan mee kunnen doen. Je kunt deze douchegel winnen in Cola.

● Volg mij op Bloglovin!
●  Laat een reactie achter waarmee je zegt dat je meedoet en laat ook nog een geldig e-mailadres achter. Ben jij de winnaar en word er niet binnen 48 uur erop gereageerd, verloot ik het naar iemand anders.

Optioneel:
● Volg mij op Instagram: @jesuisnikita.nl

Je kunt meedoen tot 29-01-15
Ik ben er niet verantwoordelijk voor wat er met het pakketje gebeurt na de verzending. 


Klik hier om naar het artikel te gaan om mee te doen!




You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow