The Body Shop Frosted Cranberry Soap

vrijdag, januari 30, 2015


The Body Shop, ik had er een aantal samples van, maar niet hele fullsize producten. Ik was afgelopen zaterdag in Arnhem en toen ik de winkel van TBS zag, kon mijn geluk niet op. Snel heb ik iets uit de sale gekocht en vandaag heb ik een review van deze heerlijke zeep. Iets te veel verraden? ;)



Ten eerste; de geur. Het is een hele lekkere geur. Een geur die in de richting van aardbei en kersen gaat. Daarnaast is de geur niet al te overheersend, maar juist heel subtiel. Dat vind ik heel erg fijn bij een zeep, want ik wil niet dat de geur van mijn handen met bijv. een handcrème gemend word.



Dit is het zeepje zelf. Wat een leuke, maar ook basic vormgeving! Je ziet dat er "The Body Shop" in gegraveerd zit en dat vind ik een leuke toevoeging. Helaas is de houdbaarheidsdatum van het ingegraveerde woord niet heel lang, het vervaagt al na een paar keer wassen. Ook ontstaan er barsten aan de onderkant van het zeepje. Maar ach, voor de prijs kan je dit eigenlijk niet laten liggen.


Wat voor producten heb jij al van TBS? 
De The Body Shop Frosted Cranberry Soap is verkrijgbaar bij de winkel zelf voor €1,05 (SALE)

You Might Also Like

4 reacties

  1. Die zeep ziet er leuk uit vanwege de vorm en de kleur! Maar ik ben dan ook niets anders gewend van TBS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh oh oh daar word ik blij van KORTING haahh mr niet heus gaat ze wachten en dan kopen na kerst en wrm koop je steeds maat groot kleren zegt ze omdat lekker xzit heel veeel je wilt gwn die kk lelijke kleren over 5 jaar nog aandoen of samen met je moeder delen

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow