Vichy DermaBlend

woensdag, januari 07, 2015


Vichy vind ik over het algemeen een goed merk. Van Skinpharma kreeg ik een foundation opgestuurd. Laten we kijken wat deze voor mijn huid doet.




Het is in de kleur, 25 NUDE. En dat is waarschijnlijk veel te donker voor mijn porseleinen huidje. Ik was hier al echt heel erg bang voor. Er staat trouwens wel een handige aanwijzing bij, maar dit wist ik al door veel beautybloggers te volgen, haha.



Dit is mijn huid voor de dat ik de foundation op bracht. Ik heb een vrij normale huid, dus mijn droge huid is weg! Yay.




Ten eerste ik ben een oranje wortel met deze foundation. Zie de linker zijde en de rechter zijde. Gewoon niet normaal. Ten tweede deze foundation droogt je huid echt enorm uit, zoals je aan de bovenste foto kunt zien. Nee, dit is geen fijne foundation. Te donker voor mij en het droogt mijn huid uit. Was hij te donker voor mij, maar maakte hij mijn huid niet droog. Dan kon ik je het aanraden. Ik vind overigens andere producten van Vichy wel fijn.

Wat vind jij van Vichy?
Je kunt de Vichy DermaBlend hier kopen voor €21,23. 
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

7 reacties

  1. Jammer dat deze foundation je niet zo goed bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat hij je huid uitdroogt en dat hij te donker is! Ik vind de producten van Vichy over het algemeen ook wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt zo jammer, vooral omdat Vichy een high-end merk is.

      Verwijderen
  3. Wow balen zeg! En jammer dat 'ie zo donker is ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het geen goed resultaat oplevert!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De producten van Vichy zijn helemaal niet zo goed als de mensen denken dat het is. Als je gaat kijken wat er allemaal inzit schrik je ervan. Over het algemeen droogt het je huid behoorlijk uit onder andere door het hoge alcohol percentage. Ze spelen het alleen onwijs slim door het te verkopen bij de apotheek, dan denken mensen als gauw: oh het is bij de apotheek verkrijgbaar dus het is wel goed. En bij jouw foto's is dus nu duidelijk te zien hoe erg het uitdroogt. Dankjewel voor de duidelijke foto:) xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow