Winter Tag

woensdag, januari 28, 2015


Winter ❄️⛄️


De winter, het seizoen waar de lucht ons langs de oren suist en make-up die zich verplaatst. Welkom winter! Vandaag heb ik een winter tag voor jullie in petto, want jullie dachten toch echt niet dat ik een winter zonder tag ging doen?


Instagram @bymyrvang

Pas jij je verzorgingsroutine aan de kou?

Ja, ik smeer veel meer body butter op en ook meer crème. In de winter draag ik echt veel minder qua verzorging!

Wat is je favoriete lippenbalsem in de winter?

De Baby Lips, ik heb ook over mijn favoriete een review gelezen, die kun je hier lezen. Het verzorgt mijn lippen goed en laat een subtiel kleurtje achter.

Heb jij weleens last van een winterdip?

Nee, echt totaal niet eigenlijk.


Untitled
Wat zijn je meest gedragen schoenen?


Mijn creepers of mijn nieuwe schoenen. Weet ik eigenlijk niet!

Wat is je favoriete "Winter herinnering"? 

Dat er in de kerstvakantie alleen maar sneeuw was.

Wat is/wat zijn je favoriete winteraccessoire(s)?

Mijn muts, sjaal en handschoenen. Lekker basic, maar toch echt nodig!

Wintersportvakanties, is dat wat voor jou?

Ja! Niet dat ik zo'n sportfanaat ben, maar ik houd zeker wel van skiën en snowboarden. Schaatsen ook trouwens, dat moet ik zeker niet vergeten als Hollandse.

 

Heb je wat leuks gepland staan voor deze winter?


Ja, nog schaatsen in Utrecht en ook nog misschien een tripje naar Amsterdam voor Lush. Lush is so good, maar ik heb nog helemaal niks ervan.

Wat is jouw guilty food/drink pleasure in de winter?

Chocomelk, lekker standaard. Of Starbucks. Of thee. Ik zou echt niet uit die drie kunnen kiezen hoor, geef ze voor mijn part maar allemaal.

Wat zijn jouw favoriete bezigheden in de winter? 

Aan mijn smashbook werken, lezen, schrijven, dansen, zingen, acteren, shoppen en naar Lush gaan. Poeh, veel bezigheden.

Heb jij deze tag al gedaan of op je blog gezet?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Baby lips is inderdaad een fijne lipbalsem! Ik schaats ook graag, maar skiën doe ik toch iets minder graag. Ik heb er gewoon een nare herinnering aan over gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow