Yankee Candle Christmas Cookie

zondag, januari 04, 2015


Yankee Candle. 's Werelds beste kaars en terecht. Ik ben echt verliefd op dit kaarsenmerk, want dit is echt het eerste merk waar de kaarsen zo sterk geparfumeerd zijn. Vandaag review ik deze Christmas Cookie geur in sampler vorm.



Ik houd ontzettend veel van koekjes, je kunt me gerust koekjesmonster noemen. Deze kaars ruikt naar vanillekoekjes met een vanilleglazuur laag er over heen. Het is een hele zoete geur en zoals de meesten van jullie weten, ben ik een sucker voor zoete geuren. Deze sluit dan echt perfect bij me aan als een soulmate. Houd je niet van zoetige, vanille geuren? Ik raad je dan deze af.


Kijk, zoals je ziet past de kaars perfect in mijn theelichthouder. Nu ruikt mijn theelichthouder naar zoete vanille, haha!


Ken jij Yankee Candle al?
Ik heb deze kaars gekocht bij yankeeplaza.nl.

You Might Also Like

6 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow