Perfumebyme.com

donderdag, februari 05, 2015


Perfumebyme.com is een webshop waar je je eigen parfum kunt maken. Ik mocht van hun drie samples met mijn eigen geur ontwerpen en welke dat zijn, lees je hier.



Dit zijn de drie v.l.n.r Nikita, Morgan en Secret. De middelste heeft een vriendin van mij ontworpen, omdat ik niet echt inspiratie had, haha.



Mijn eigen naam op de sample van mijn eigen parfum, yeah! Ik had gekozen voor een roze etiket, omdat dat mijn favo kleur is. Ik had er vooral zachtere geuren in gedaan, maar om het een beetje een sterkere en hardere geur te maken, deed ik er ook fruitmix bij. Het is echt een hele lekkere geur geworden. Echt precies waar ik van houd, zacht maar ook een tikkeltje stoerder.

Nikita 
Basismelange:Soft flower(70%)
Middennoten:Volle jasmijn(10%)
Fruitmix(5%)
Topnoten:Roses de mai(15%)



De tweede geur is een geur die een vriendin van mij gecreëerd heeft, daarom heet deze ook Morgan. Dat is namelijk haar naam, haha. Het is een hele sterke en stoere geur geworden en ook een beetje mannelijk zelfs. Het is niet echt mijn geur.

Morgan 
Basismelange:Soft oriental(70%)
Middennoten:Amber(20%)
Topnoten:Oriëntaalse jasmijn(10%)



Al weer de laatste, namelijk Secret. Deze heb ik ook zelf ontworpen. Deze is een hele, hele zachte geur. Vooral omdat er over het algemeen hele zachte geurtonen in zitten. Ook deze geur is erg lekker, maar mijn favoriet blijft de geur "Nikita". Misschien omdat het mijn eigen naam is, hihi.

Secret 
Basismelange:Floral oriental(70%)
Middennoten:Oriëntaalse roos(10%)
Mimosa(5%)
Topnoten:Bergamot vrucht(10%)
Vanille(5%)


Ken jij Perfumebyme.com al?
Per stuk kost een sample €1,50.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow