Hoesjes-Outlet.nl

vrijdag, maart 06, 2015


Van hoesjes-outlet.nl ontving ik twee hele leuke hoesjes en vandaag staan ze op mijn blog. Welke vind jij het leukst?









Dit hoesje kun je hier kopen en kost €8,99. (Nu in de sale)

Als eerste dit hoesje met legerprint. Het is heel stoer. Ik vind de kleuren super mooi bij elkaar staan en het is een super mooie hoesje. Het is dun hoesje, maar beschermt de iPhone erg goed. Het is een mat hoesje, wat ik mooier vind dan een legerprint hoesje die glanst.

Wat Hoesjes-Outlet zegt over dit hoesje:
De legerprint is erg herkenbaar en zie je steeds meer terug. De hippe camouflage opdruk geeft de anders wat saaie iPhone 5 buitenkant een mooie opleving. Dit iPhone 5 hoesje is dan ook erg populair bij klanten van Hoesjes Outlet. Zoals je van ons gewend ben zijn onze iPhone 5 hoesjes erg goedkoop. Zo ook deze fraaie backcover die goede bescherming biedt tegen krassen en kleine beschadigingen.



Dit hoesje kost kun je hier kopen en kost €12,99.

Dit is het tweede hoesje, een galaxy hoesje. Ik vind het ook een super leuk hoesje, want ik ben echt in love met de roze en paarse pastel kleuren! Zoals het legerprint hoesje, is het mat. Het beschermt de iPhone goed. Allebei zijn de hoezen dun, maar erg stevig. Fijne hoesjes!

Wat Hoesjes-Outlet zegt over dit hoesje:
Natuurlijk heeft Hoesjes Outlet ook voor de hipsters onder ons een passend hoesje. Dit hoesje met afbeelding van de alom bekende Apple Galaxy-achtergrond heeft een bijzonder elegante en tijdloze look. De harde backcover beschermt bovendien jouw iPhone, én hij is scherp geprijsd! Nu verkrijgbaar bij Hoesjes Outlet voor de iPhone 5 en iPhone 5s. 

Ken jij Hoesjes-Outlet.nl al?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Oeeeh, wat een toffe hoesjes! Het hoesje met galaxy print vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow