Favorieten van Maart

maandag, april 06, 2015


Mijn favoriete artikel, naast de opgemaakt artikel, van een maand; namelijk de Favorieten van die bepaalde maand. Vandaag heb ik weer een aantal favorieten voor jullie in petto, kijken jullie mee?




Als eerst drie producten van het geweldige merk, Rainpharma. Een Shower Gel, After Oil en Bath Oil. Echt hele, hele, hele fijne producten. Ik heb hier ook een review over geschreven, ben je daar benieuwd naar klik dan hier.


Mijn favoriete afdeling van dit moment, de parfums. Een sample namelijk Alien van Thierry Mugler, klik hier voor de review en Ange Ou Démon van Givenchy.


Als laatst, een shampoo, een eos lipbalm en een Bath & Body Works hand sanitizer. Hele fijne producten!


Wat zijn jouw favorieten? 

You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow