Plog Maandag & Dinsdag

maandag, april 13, 2015


Sorry, dit is een wat kortere plog. Ik moet er nog aan wennen, maar als ik naar Engeland ga, plog ik de hele week! Vandaag dus een wat kortere van vorige maandag en dinsdag.



Maandag:


Van een druk weekend naar het saaie leven. Onderweg kocht ik nog een Caramel Frappuccino. Deze was erg lekker!


Ook nog een potje COD. Yay, was blij met de score.


Ook had ik nog een Arizona gekocht, mijn favoriete smaak namelijk, in Iced Tea With Lemon Flavour. Allemaal lekkere dingen vandaag!


Als afsluiter ging ik in bed, applaus voor dit schuim zonder Lush.

Dinsdag:


Hier een foto van mijn naakte nagels, ik wou een lakje op doen, maar ik kon zoals gewoonlijk weer niet kiezen.


Op school kocht ik een malteserbar.(!!!) Ik wist niet dat deze bestonden, dus kocht ik het maar snel. Het was echt lekker en smaakte, logisch, naar Maltesers.


Als laatst kreeg ik van Jumbo de kans om een Robijn Fuschia Passion Wasverzachter te proberen. Hier komt binnenkort een review van online.

Wat vind jij van deze plog?

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow