Andrélon Zomer Blond Shampoo & Conditioner

zondag, mei 24, 2015


Dit is echt mijn favoriete collectie voor mijn haren. Ik snap er niks van dat ik hier nog geen review over heb geschreven, want ik vind dit echt een hele fijne collectie! Lees je mee?





We beginnen met de shampoo. Je moet wel oppassen met of je niet te veel eruit knijpt. Soms gebeurt dat nog namelijk. Het maakt mijn haar schoon én blonder. De Zomer Blond shampoo is oranje en heeft hele kleine, subtiele glittertjes. Na een keer wassen met deze shampoo heb ik al hele blonde lokken. Al heb ik wel lichtblond haar natuurlijk, maar nóg blonder is ook leuk.



Dan komt de conditioner. Deze conditioner voedt mijn haren en daarnaast maakt het ook mijn punten blonder. Het spoelt makkelijk uit en ik vind dit echt een hele fijne combinatie!

Kortom: I love deze combinatie! Heb jij een favoriet?




You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow