Dr. Van Der Hoog Glamorous Goij Quinoa Scrub Masker

vrijdag, mei 08, 2015


Dr. Van Der Hoog komt met een nieuw scrub masker, de Glamorous Goij Quin. Ik had meegedaan aan een testpanel voor deze masker en tot mijn verbazing, en geluk, mocht ik dit product uit testen! Dachten jullie nou echt dat ik dit maskertje niet op mijn blog voorbij zou laten komen?



De Glamorous Goij Quinoa is een scrub masker op basis van goij bessen, quinoa extract en cranberry scrubdeeltjes. Klinkt als een heerlijke combinatie! Verder zit het vol met vitamine A, B en C, die erg goed voor de huid zijn. Ik kan niet wachten om deze masker uit te testen.


Verder zie ik weinig tot geen schadelijke ingrediënten. Alleen parfum. Als je dit ingrediënt vermijden wilt, kun je beter dit masker niet aanschaffen.

Wat Dr. Van Der Hoog over dit masker zegt:
"Het Glamorous Goji Quinoa gezichtsmasker is pure superfood voor jouw huid.

Goji bessen zitten boordevol antioxidanten en Vitamine A en C die de natuurlijke veroudering tegen gaat. Quinoa zit vol met Vitamine B en C en waardevolle mineralen zoals calcium, magnesium en ijzer en hebben een intensief voedend en herstellend effect op je huid.
Het diepreinigende effect van de cranberry scrubdeeltes zorgen ervoor dat je huid weer schoon en zacht aanvoelt. Super gezond en zacht voor je huid dus!"



Het eerste wat me opviel was de geur. Wat een heerlijke geur kwam er uit het zakje naar boven! Het was een fruitige geur die me gelijk beviel. Na dat ik een behandeling met de Tea Tree Toner Tab gedaan had, bracht ik dit maskertje aan. Er zaten hele fijne scrubdeeltjes in, die ik zachtjes in mijn huid masseerde. Ik heb alleen wel een nadeel over dit masker: het brand heel erg op mijn huid! Als het een beetje prikkelt is dit niet heel erg, maar dit brandde. Na 5 minuten trok ik het niet meer en haalde ik het masker er af met een nat washandje. Mijn huid was erg rood. Ik weet niet waarom dit masker niet fijn voor mijn huid is, ik heb namelijk een vrij normale huid. Wel vind ik de andere maskers van Dr. Van Der Hoog top!

Heb jij dit maskertje al uitgeprobeerd? 
De Dr. Van Der Hoog Glamorous Goij Quinoa Scrub Masker is verkrijgbaar bij drogisten en online voor €2,29. 
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet

You Might Also Like

6 reacties

  1. Super jammer dat dit masker zo hevig reageerde op je huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat het masker heel erg brandde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leek mij een fijn masker, maar als hij zo brand op je huid, lijkt hij mij toch niet zo heel fijn meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat jammer, ik vind de maskertjes van Dr van der hoog ook altijd erg fijn nochtans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gek dat je verder een normale huid hebt en dan nog dit maskertje een rode huid geeft. Maakt me niet echt nieuwsgierig om dit masker te gebruiken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, jammer dat hij niet zo fijn is! De geur lijkt me wel lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow