H&M Body Splash Citrus Vanilla

dinsdag, mei 12, 2015


Voor mijn verjaardag kreeg ik van een vriendin deze body splash van de H&M. Ik was ontzettend benieuwd, want dit is mijne eerst body splash van de H&M.




Het is een grote, groene, ronde flacon en er zit 200 ml in. Groen staat niet erg mooi bij mijn wit met roze kamer, maar laten we dat even voor het lief nemen. Trouwens ik vind het lettertype verdacht veel op die van Victoria Secret lijken! Hebben we hier een dupe te pakken?


Het heeft een handig klikdopsysteem. Ik weet niet waarom ik dit fotografeerde eigenlijk. Het ruikt heel apart, op een positieve manier. Het is een fris geurtje door het citroen die erin zit, maar tegelijkertijd ook zoet door de vanille. Ik vind het wel een erg lekker geurtje, het is iets anders dan wat ik gekozen zou hebben. Dat is daarom ook het leuke aan cadeautjes krijgen! Je krijgt dingen die je (misschien) zelf nooit gekozen zou hebben en dan ontdek je zo, een heerlijk product.


Zo gebruik ik de bodysplash. Ik spuit 3 keer, dit keer op mijn arm, met de bodysplash en masseer het dan in. De geur blijft niet erg lang hangen, na 2 uur max. vervliegt het. Ik vind het goed zijn werk doen en daarbij is het ook geen straf om de bodysplash weer opnieuw op te spuiten.

Heb jij ooit een van de bodysplashes van de H&M aangeschaft?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat slim om hem in te masseren! zo heb je er langer plezier van. Ik vind de sprays van H&M altijd lekker ruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het lettertype ook wel op die van VS lijken, haha! Deze lijkt me lekker. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, love this post please could you tell me which VS sent this is like? because I love this sent but it's out of stock so want to try the VS one, thanks :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow