Lush Avoshower Showergel

dinsdag, mei 19, 2015


Op de Facebookpagina van de Dutch Lushies (de beheerder is Evelien van ohfashion.nl) stond een leuke winactie. Je kon namelijk de Avoshower showergel winnen! En wie is gek op Lush en wie heeft er gewonnen? Yep, me.




Lush heeft altijd zulke leuke beschrijvingen over hun producten. In deze showergel zit verse lemoengras, Sicilische (?) bergamot en rijke avocado. Lekker!


De ingrediëntenlijst ziet er prima uit. Er zit wel SLS in en helemaal onderaan parabenen, iets voor mij niet een probleem is. Daarnaast is het ook beschikbaar voor veganisten.


Dit product is zo bijzonder, omdat het uit de Lush Kitchen is. Dit is een onderdeel op de Engelse Lush website waar ze oude, uitverkochte, nieuwe of hele speciale producten weer maken. Deze showergel is gemaakt door Peter en ik moet het voor 9 juni 2016 opmaken. Lukt vast wel!


Ook deze fles kan ik, als ik 5 lege potjes of flessen heb, inleveren voor een gratis vers masker.


Het is een groene vloeistof, ik heb volgens mij nog nooit een douchegel in zo'n felle kleur gehad. Des te beter. De geur is gewoon echt liefde op het eerste gezicht. Lush Avoshower heeft echt zo'n lekkere fruitige geur. Ik vind het ook een Lushgeur. Daarnaast is het ook niet een typisch fruitgeur wat je vind bij een standaard douchegel. Nee, deze is lekkerder. En hoe fijn is het om te weten dat het niet getest is op dieren? Deze douchegel schuimt lekker en laat een verzorgend laagje achter op mijn huid. Deze douchegel is een nieuw favoriet. Dankjewel Evelien <3!

Ken jij de Lush Avoshower of heb je het zelfs in je bezit? 


You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow