Lush Kalamazoo Baard- & Facewash

maandag, mei 04, 2015


Ik hoor jullie al denken, maar Nikita, dit is toch een baardwash? Ja inderdaad, maar ik heb daar een paar redenen voor. Ten eerste, mijn broer heeft dit gekocht en na lief aan kijken, mocht ik dit reviewen op mijn blog. Ten tweede, je hoeft niet persé een baard nodig te hebben om dit product te gebruiken. Kortom, snap je al dat ik enthousiast ben om dit product te reviewen?


Hmm, het klink in ieder geval heerlijk: verse ananas, abrikozenpit en limoenolie. Wat wil je nog meer? Ook een leuk feitje is dat als je deze opmaakt, samen met 4 andere potten, en je die terugbrengt naar Lush, krijg je een gratis vers masker! Wat een leuke actie.

Wat Lush over dit product zegt:
"Misschien denk je er niet dagelijks aan, maar baarden kunnen enorm opknappen van een fijne wasbeurt! Kalamazoo reinigt, verzorgt en verzacht. Vers ananassap zit vol enzymen, die voor een grondige reiniging zorgen. Amandel- en jojoba-olie en cupuaçu-boter verzachten huid en (baard)haar. Neem wat uit de pot, masseer het door je baard, en spoel af met lauwwarm water. Droog deppen en door."


Zo ziet het eruit als het nog niet aangeraakt is. Ik houd ervan om foto's te bekijken met producten die nog niet aangeraakt zijn. Zo mooi!


Op de achterkant staat nog de gebruiksaanwijzing, de toptip en de "goed om te weten". Lush zegt dat je niet persé een baard nodig hebt om dit product te gebruiken. Fijn, want ik weet niet hoe ik uit het niets een baard moest toveren, haha! Daarnaast verwijdert dit product je dode huidcellen en verzorgt het daarna de huid.


De ingrediëntenlijst. Er zit helemaal aan het einde wel een parabeen, maar dat vind ik niet erg. Als je dit wilt vermijden, raad ik je het product niet aan. Het is gemaakt door Shaun op 4 maart 2015 en is houdbaar tot 4 mei 2016. Zeker nog een vol jaartje!



Het heeft geen dikke substantie, maar is wat lichter. Het heeft een enorm zachte substantie die goed is voor de huid. Nadat ik deze facewash van mijn gezicht heb afgespoeld, is mijn huid vele malen zachter en voelt ook erg prettig aan. Wat een fijn product! Ik raad je het aan, als je een facewash wilt hebben die ook je huid goed voed en verzacht.

Wat vind jij van de Kalamazoo Baard- & Facewash? 
De Lush Kalamazoo Baard- & Facewash is verkrijgbaar bij de winkels van Lush en op Lush.nl voor €9,95 (100 g)

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow