Today it's my birthday!

maandag, mei 11, 2015

                  Wallpapers Happy Birthday
Vandaag mag ik veertien kaarsjes uitblazen! Ik ben namelijk veertien geworden, joh logisch Nikita, dat gebeurt er nou eenmaal als je veertien kaarsjes mag uitblazen. Helaas is het op een schooldag, dus dat is iets minder. Ik laat het cijfer dertien achter en ga verder met de veertien. Dertien is toch een ongeluksgetal, wat ik me nu pas besef, maar ik word wel een jaartje ouder. Allebei meh. Iedereen bedankt voor het reageren op mijn blog, het bekijken van mijn posts en het volgen van mijn blog. Het betekent heel erg veel voor me en elke dag probeer ik dingen te verbeteren. <3.          

You Might Also Like

4 reacties

  1. Van Harte Gefeliciteerd 💕 Heel veel plezier vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeee gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah, super gefeliciteerd meid! Maak er een leuke dag van! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh volgens mij eerste keer op je blog, en meteen je verjaardag!
    Gefeliciteerd Nikita!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow