Victoria's Secret Fragrance Mist Sheer Love & Love Spell

maandag, mei 25, 2015


Victoria's Secret body mist's zitten al heel lang op mijn bucketlist. Na een tijdje heb ik ze gekregen in de geuren: Sheer Love en Love Spell. Allemaal met love erin.



Deze body mist's heb ik gekregen voor mijn verjaardag van twee vriendinnen. Ik ben er echt super, super blij mee, want ze zijn erg lekker en zien er fantastisch schattig uit!


Victoria's Secret Sheer Love 

Sheer Love is een geur met witte katoen en roze lelie. Ik vind het echt een mooie verpakking hebben. Roze is ook gewoon mijn favoriete geur. Het is een frisse geur, die je elke dag prima kunt 'dragen'. Daarnaast is het ook een beetje bloemig door de roze lelie. Sheer Love is geen geur die over de top of too much is.


Victoria's Secret Love Spell

Een geur die wel een beetje over de top is. Love Spell is een geur die erg zoet is, door haar kersen bloesem en perzik die erin zitten. Ik wil deze geur al echt té lang! Dit is een geur die je niet heel gemakkelijk elke dag kunt dragen, dit is meer voor de warmere dagen. Zoals je ook kunt zien, heb ik deze al wat vaker gedragen. Dit is echt een lekkere geur en past bij Victoria's Secret.

Heb jij een van de Victoria's Secret body mist's? 
De Victoria's Secret Fragrance Mist is o.a verkrijgbaar bij de Etos voor €8,99.

You Might Also Like

5 reacties

  1. De geuren spreken me erg aan! Leuke review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook gek op de bodymists van Victoria's Secret. Het is niet zo zwaar als een parfum, maar toch blijft het heel goed hangen. Ik heb zelf de variant "Pure Seduction", echt een heerlijke geur die ik bijna elke dag draag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne review! op mijn wishlist staat ook zeker nog een bodymist van Victoria Secret!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig heb ik deze allebei ook! Ik vind ze echt heerlijk. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne review! Ik heb ook een hele collectie van Victoria Secret, heerlijk zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow