Kneipp Mint Eucalyptus Collectie

zondag, juni 28, 2015


Ik ben niet zo van de frisse geuren. Toch betrap ik me er vaker op dat ik frisse geuren of producten koop. Zo ook deze Kneipp Mint Eucalyptus set.


                        


Zo ziet her van binnen uit. Ik zie al een douche foam, een douche scrub, douchegel en een badolie. Lekker!





Als eerst een douche foam. Ik ben verliefd geworden op douche foams, na mijn Rituals douche foam. Tevens mijn eerste douche foam. Het heeft de lekkere, frisse minty geur maar de schuimsubstantie. Schuimt lekker.



Deze tube heb ik al gereviewd en heb ik nog liggen. Wil je deze review lezen, klik hier dan.





Voor douchegel kies ik liever die van Lush, maar laat ik voor een keer deze douchegel van Kneipp proberen. Het heeft, zoals elk product uit deze set, dezelfde minty geur. Dit is een leuke mini die ik mee ga nemen als ik op vakantie ga. (vakantiefoto's! outfit's! zee!)




Elke week ga ik wel een keer in bad. Het is rustgevend. Vaak gebruikte ik het merk, je zult het vast niet raden haha, Lush! Dat merk is gewoon goals. Badolie zorgt niet erg voor schuim, maar laat een heerlijk verzorgend laagje achter.

Welke producten van Kneipp vindt jij fijn?
Deze set is verkrijgbaar bij diverse drogisten voor €10,-

You Might Also Like

4 reacties

  1. De geur van deze producten is echt super lekker! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg spontaan zin om te douchen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker spul ziet het eruit, hoor!
    Leuk om af en toe af te wisselen met geurtjes. Soms en kalmerend geurtje en soms een verfrissend, opwekkend geurtje als dit.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow