Lush Brightside Bubble Bar

zaterdag, juni 06, 2015


Lush. Een merk wat al wat vaker op mijn blog gekomen is. Vandaag review ik deze bubble bar voor jullie, namelijk Brightside. Hét zusje van the Comforter en Blue Skies & Fluffy White Clouds.




Het is een grote bubble bar, werkelijk waard voor je geld.

Wat Lush over dit product zegt:
"The Brightside is een bubble bar waar je heel vrolijk van wordt. In de geur zijn drie citrusvruchten verwerkt, heerlijk opwekkend!
In Brightside vind je essentiële oliën van mandarijn, tangerine en bergamot.


Heb je behoefte aan een beetje zomer in je badkamer? Verkruimel een stuk The Brightside onder de stromende kraan en geniet van een heerlijk bad met vrolijk oranje badwater en zalige bubbels!

Goed voor drie keer genieten."



De geur is echt te lekker voor woorden. Het is een geur in de mandarijn-categorie. Zelf ben ik gewoon een persoon, die meer van fruitige en zoetere geuren houd, dus deze is altijd welkom.


Sorry voor de onscherpe foto's! De bubbels zijn echt too die for! Zoals gewoonlijk, ben ik ook hier weer fan van. De geur ruik je goed en subtiel en niet té overwelmend.


Heb jij een bubble bar van Lush in gebruik?
De Lush Brightside Bubble Bar is verkrijgbaar bij de winkels van Lush en op de website voor €6,95 (200 g).

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow