Mijn Doucheroutine in producten

maandag, juni 22, 2015


Iedere dag sta ik onder de douche. Ik gebruik vaak alleen een showergel en na het douchen, een bodylotion of bodybutter. Máár hoe ziet een volledige doucheroutine er bij mij uit? Gelukkig is mijn blogdip verdwenen en kan ik volop weer bloggen.




Goed, ik heb hier al een review over geschreven waarin mijn liefde voor dit product al beschreven werd maar toch. De Andrélon Zomer Blond Shampoo zit gewoon zonder twijfel in mijn routine. Het is ook weer bijna op en dan zal ik een ander product gebruiken (helaas, hihi).


Natuurlijk hoort de conditioner er voor top-resultaat ook bij, de Andrélon Zomer Blond Conditioner. Ik probeer eventjes meer van dit product te gebruiken, anders heb ik meer conditioner dan shampoo. Gebeurt dat ook bij jullie?


Een haarmasker kan niet ontbreken, vind ik! Ik heb inmiddels ook Roots in gebruik, maar ook deze werkt prettig. De geur van Ziaja Cocoa Butter Hair Mask is alleen meh. Dit komt omdat de geur best wel overheersend is en je dat echt goed ruikt. Sterk geurende chocola in je haar? Liever niet.


Deze geur <3! Alleen maar liefde voor dit product. Lush Avoshower is een groene showergel die ik kreeg van Evelien. Het ruikt precies zoals het eruit ziet, heerlijk.


Na de douche smeer ik me nog even in met deze Honey Touch Body Cream van Rituals.

Wat is jouw doucheroutine?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Leuk om te zien! Die shampoo en conditioner van Andrelon lijken me erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow