Niet Kopen: Beebee Deep Black XXL Volume Mascara

zondag, juni 07, 2015


Het is niet vaak dat ik zo negatief over een product ben, maar ik moet echt iets met jullie meedelen.



Een maand geleden ontving ik deze mascara van het merk Beebee. Ik was toen al niet erg tevreden met hoe zwart het was, maar dat nam ik voor het lief. Na een maand doet deze mascara het helemaal niet, er komt geen pigmentatie af en echt: voor die 19 euro kun je beter jezelf een mascara van Essence aanschaffen of een lipstick van MAC.



Please, niet kopen! 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Jammer dat deze mascara niet zo goed bevalt. 19 euro is ook wel duur voor een mascara die zijn werk niet doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het waarschuwen! €19 is best duur voor een mascara, zeker als hij niet werkt zoals het hoort!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow