Opgemaakt Mei

maandag, juni 08, 2015


Zoals altijd neem ik jullie mee in mijn opgemaakte producten, dit keer wat minder producten, maar wel gevarieerder! Kijk je mee?



 Douche

Als eerst heb ik twee douchegel's opgemaakt! Mijn doel is om heel veel douchegel's op te maken, zodat ik ze allemaal kan vervangen voor de douchegel's van Lush. Als eerst deze flinke tube van Treaclemoon die ik kocht in de DM. Al een lange tijd geleden, namelijk in november. Hier zat ook 500 ml in en als je dan naast deze douchegel, meer douchegel's hebt, dan duurt het wel wat langer. Naast de douchegel van Treaclemoon, staat de douchegel van Palmolive. Deze heb ik opgestuurd gekregen van het bedrijf SpaOnline.nl met nog een andere douchegel die al op is. Dit was een hele kalme geur, net zoals de kleur.

                                                                             
                                                                               Haar 

Ook weer een product van Palmolive, leuk! Dit was een shampoo die prima was voor elke dag. Niet dat ik elke dag mijn haren was (ik was mijn haren pas na 2-3 dagen), maar deze was echt prima. Alhoewel kamille blonde haren blonder maakt, merkte ik met deze shampoo geen verandering. Deze Veganese conditioner van Lush is ook in het opgemaaktbakje gevallen. De geur is heerlijk ruikend naar citroen!


                                                                        Overige

Wattenschijfjes, gewoon een lekker basic product. Deze is ook prima. Weten jullie nog mijn review uit juli? Toen nam ik dit product goed door. Link.


                                                                            Make-up

Gisteren konden jullie mijn na-review al lezen, niet kopen!

Wat heb jij opgemaakt?

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow