Rituals Yogi Flow Douche Foam & Honey Touch Body Cream

maandag, juni 01, 2015


Rituals, een merk waar ik enkele producten van heb. Afgelopen week had ik twee pproducten gekregen. Ben je ook zo benieuwd als ik ben?








Rituals Yogi Flow Douche Foam

Ik wilde al heel lang een douche foam. Deze kwam dus de goede richting opgewaaid! Het schuim dat eraf komt, is ongelofelijk. En dat in de douche! Het lijkt net Lush wel. De geur is geweldig. Echt heerlijk een mix van zoet en fris.





Rituals Honey Touch Body Cream

Ben ik de enige die af en toe een bodycream of wat dan ook voor het lichaam gebruikt? De Honey Touch body cream lijkt qua geur wel op de Yogi Flow, alleen dan wat zoet. Het is een body cream die echt ongelofelijk zacht is. Als je vinger erop dept, zakt je vinger bijna naar de bodem. Het lijkt net fluweel, hoe gek dat mag klinken. Hoe gaat het met het uitsmeren? Fijn! Honey Touch smeert fijn uit en ruikt daarnaast ook geweldig. Geen last van witte strepen dus. Ook trekt het redelijk snel in, een minuutje.

Kortom: I'm excited about these products! Wat vindt jij het lekkerst van Rituals?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ah deze geur ruikt zo intens lekker. Je ruikt hem uren later nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die douche foam spreekt me wel aan! Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mijn meter op school had ik ook de yogi flow douche-foam gekocht en ik vind hem echt lekker ruiken. Ik ga er zelf ook nog achter!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow