Unboxing van Ilse's pakketje

zaterdag, juni 20, 2015



Van Ilse (Instagram: lushskincare) ontving ik een erg leuk pakketje vol met leuke producten. Ik kon het niet laten om er een artikel over te maken, dus hier is 'ie dan. De unboxing van het pakketje.




Het pakketje zag er ontzettend stijlvol en leuk uit! Echt leuk om te ontvangen.


Als eerst vond ik een lief Disney kaartje en een sample van de Burberry Body Eau de Toilette. Burberry is zo lekker!


Yeah: Lush! Dit is een sample van Creamy Candy, dé bubble bar die de geur van Snow Fairy heeft. Je weet wel, die geur waar Lush eigenlijk bekend voor is. Daarnaast ligt nog een sample van Si, Giorgio Armani.


Drie heerlijke parfumsamples! V.l.n.r Alien van Thierry Mugler, Pour Elle van Annayake en een sample van Shiseido. Ik ben echt gek op Alien, maar dat wisten jullie vast al.


Oeh, roze! Valt altijd goed in de smaak, natuurlijk. Dit is Bright Crystal van Versace, een vrij zoete geur. Daarnaast Angel van Thierry Mugler. Ik moet zeggen dat ik hier niet echt over te spreken ben: dit is een vrij mannelijke geur.


Daarnaast 4 Hotties (waxmelts!) in ieder zijn eigen unieke geur, vorm en kleur. En een sample van Roots! Een haarmasker waarvan ik de geur nog niet kan plaatsen, haha.

Wat vindt jij het leukst uit dit pakket? Dankjewel Ilse <3.


You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat leuk dat je dit pakketje hebt ontvangen! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk pakketje.. Heel veel plezier ervan:)
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk dat je dit pakketje hebt ontvangen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow