DM Balea Paradise Island Masker

zondag, juli 12, 2015



Maskers van de DM, ik ben er dol op! Ze zijn goedkoop én vaak kwalitatief erg goed. Ook hebben ze hele lekkere geurtjes en daarom was ik zo benieuwd naar dit LE maskertje van de DM. Kijk je mee?



Zoals ik al aangaf, het is een LE (Limited Edition). Gelukkig heb ik het kunnen kopen! Island Paradise klinkt al erg goed.

Dit is mijn huid voor het masker. Het is vrij normaal, al heb ik last van een aantal puistjes.


Dit is na 15 minuten, het masker is al opgedroogd en het meeste zit al in de huid wat een goed teken is. Ik masseer het nog een beetje in mijn huid en was het daarna met een washandje weg.


Mijn huid is gehydrateerd na dit masker en voelt lekker aan. Verder ruikt het ook lekker, maar ik vind het geen speciaal masker. Voor dat prijsje kun je 'm wel meenemen!

Heb jij het Paradise Island masker al?
De DM Balea Paradise Island Masker is verkrijgbaar bij de DM voor €0,60.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Groot gelijk heb je. Af en toe moet je jezelf eens eventjes verwennen met een maskertje. Ik doe dat veel te weinig. (Vergeet het steeds, hihi.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wou dat ik een DM dichtbij had! klinkt als een fijn maskertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist eigenlijk niet dat het een Limited Edition is, ik heb hem toevallig ook gehaald toen ik laatst (voor het eerst) bij de DM was.
    Binnenkort moet ik hem dus echt even proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow