Oriflame The One Colour Unlimited Lip Gloss Very Fuchsia

maandag, juli 27, 2015



Disclaimer: Mijn camera deed vreemd en wilde niet scherpstellen, waardoor mijn foto's nu lelijk bewerkt zijn. Sorry.

Van een vriendin kreeg ik deze Oriflame lipgloss helemaal uit Rusland! Ik had nog geen ander product van dit leuke merk, dus ik ben extra blij om dit uit te testen.




Het is de eerste keer dat ik "Made in Russia" zie, vet grappig!


Het is dus in de kleur Very Fuchsia, als je het mij vraagt een erg toepasselijke naam!


Het heeft een apart maar buigbaar kwastje! Ik vind het erg fijn werken, vooral als het om rondjes maken gaat.


Het is een mooie kleur met prachtige shimmers. Deze ga ik vaker dragen!

Ken jij Oriflame?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wel heel leuk en origineel om eens een Russisch product te reviewen!
    Zo'n lipgloss vind ik heel mooi en deze staat jou ook goed, maar ik heb toch het idee dat je vanaf een bepaalde leeftijd beter matte en stille kleuren gebruikt voor je lippen, al is het alleen maar omdat je lippen met het ouder worden dunner worden.
    Wat vind jij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat je mag dragen wat je wilt dragen! Ik draag niet echt felle kleurtjes en ik snap wat je bedoelt, maar glitter vind ik soms wel leuk. Al draag ik geen make-up elke dag :)

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow