Personal Talk: Derde klas, nieuw huisdier en vakantie

zaterdag, juli 04, 2015


Het is weer tijd voor een personal talk -artikel! Ik heb het gevoel dat het lang geleden is dat ik een persoonlijk artikel gemaakt heb.



Derde klas
De laatste toetsweek is afgelopen en met spanning wachtte ik mijn resultaten af. Ben ik door of niet? Ik kan vertellen dat ik door ben met één tekortpunt! En wat wil ik vragen voor mijn rapport? Je raad het vast niet, Lush.



Nieuw huisdier
Eergisteren hebben wij een heel lief iemand opgehaald, namelijk een kater! Hij is 8 weken en heel speels en druk. Nu (terwijl ik dit schrijf) ligt hij heerlijk te slapen na een drukke middag. He's such a cutie!

Vakantie
Ook ik kan nu vertellen dat ik ein-de-lijk vakantie heb! Ik ga nog op vakantie, wat ook echt heerlijk is, maar vooral ga ik spelen met mijn kat.

Niet onbelangrijk: Hoe gaat het momenteel met jou? 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat een prachtige kitten zeg! Heel erg mooi om te zien. Ikzelf heb ook katten alleen geen rode, hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow