PLOG: Dagje naar Den Haag!

vrijdag, juli 24, 2015


 Een stad waar ik nog niet vaak ben geweest en waar ik vrij weinig van weet, dat is typisch Den Haag voor mij. Nadat we dingen met mijn visum hadden geregeld, was het daarom ook tijd om naar het centrum van de stad te gaan. Natuurlijk kan een plog niet ontbreken!




Hallo daar slaaphoofd! Ik moest al om kwart voor acht wakker worden, om vervolgens in een kwartiertje mezelf helemaal klaar te maken. En dat is nog niet een eitje, moet ik je vertellen.



Maar eerst nog met dit schatje spelen en kroelen! Elke dag groeit Timaschko tot hij een grote kater wordt.


Ready to go!

In de auto op naar Den Haag! In de auto bewerk ik de foto's, wat geen succes heeft. Helaas.


We gingen naar Den Haag oorspronkelijk voor mijn visum, en als dat af is gaan we regelrecht het centrum van Den Haag in. Ze hebben ontzettend veel gave winkels die je in mijn kleine stad niet kunt vinden.


Zo ook Lush, mijn grote liefde. Hier kocht ik een aantal items, die jullie kunnen verwachten in een shoplog. Stay tuned dus!


Natuurlijk ook naar de Primark, die er tegenover zat. Ze hebben drie grote verdiepingen en ik heb hier ook een paar items kunnen vinden.


Hier, mijn Lush tas met mijn gekochte spullen! De Primark tas zat in de achterbak, dus die kan ik jullie niet laten zien.


Als ik thuis ben moet ik natuurlijk weer met Timaschko spelen (en hem eten geven!).


Ik denk dat ik iemand een Lushie heb gemaakt.. oeps.


Even nog een blogpost afschrijven.


En dan de dag afsluiten met een lekkere chocoladereep!

P.s Japanse Handcrème en 11 dingen die je in de zomervakantie kunt doen.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuke PLOG :) Den Haag lijkt mij sowieso erg gezellig om te winkelen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch geen kat in de zak gekocht bij Lush? ;-)
    Zo typisch dat Timaschko in die papieren zak kruipt! Ik heb vroeger ook een aantal katten gehad. Dat doen ze allemaal.
    Leuke plog en leuke foto's, zowel van jou als van dat rooie katertje :-))
    Het was best wel een leuk dagje zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een leuk dagje! Ik ben een tijdje geleden ook in Den Haag geweest en het was inderdaad een hele leuke stad :D
    Ik ben benieuwd naar wat je allemaal hebt gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow