Ziaja Orange Scrub, Body Butter & Body Lotion

zondag, juli 26, 2015


Sinaasappelen vind ik altijd een erg opwekkende en lekkere geur hebben. Je kunt je dan vast voorstellen hoe blij ik ben om de geur van deze producten van Ziaja. Kijk je mee?




Persoonlijk vind ik een scrub erg fijn. Vooral tijdens een relaxt avondje afsluiten met dit product en dan natuurlijk je smeren met de body butter of body lotion van deze lijn. Het heeft de opfrissende en opwekkende geur van sinaasappel zonder dat het chemisch ruikt. Ook doet het goed zijn werk en verwijderd het mijn dode huidcellen en laat een lekker gehydrateerd laagje achter. De hoofdingrediënten van dit product zijn: coco-glycosiden, oranje boter en vitamine E.

€5,99


Zoals jullie weten heeft de I Love Raspberry & Blackberry Body Butter mijn kijk op body butter veranderd. Ik vind het nu een erg fijn product! Daarom was ik ook blij met dit product, die de exact zelfde geur heeft als de douche scrub. Zelfs na  een paar uur na het smeren op mijn lichaam, ruikt mijn lichaam erna. Lekker! Bevat sinaasappel extract, Omega 3, Omega 6, olijfolie en vitamine E.

€6,99


Body lotion mag zeker niet ontbreken in dit rijtje. Ik vind een body butter nét iets fijner, maar een body lotion vind ik ook prima. De geur is gewoon geweldig en daarover kan ik nog een heel boek schrijven haha. De sinaasappel body lotion trekt snel in en laat een heerlijke geur achter, die wat sneller vervaagd dan de body butter doet.

€5,99

Welk product lijkt jou het fijnst? 

You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow