HOW TO: Geld besparen bij Lush

donderdag, augustus 06, 2015



Lush, mijn favoriete merk die bestaat. Op mijn blog heb ik al enthousiaste reviews geschreven over de producten van het merk. Maar, er is een maar, het is een wat duurder merk. Dit komt doordat het natuurlijk is, niet op dieren proeft en gewoon héle goede ingrediënten heeft. Omdat het wat duurder is heb ik een aantal tips om geld te besparen bij Lush - in hoeverre dit kan.



                 (9) Tumblr

1. Sale 
Lush heeft elk jaar een erg grote sale, dit is op Boxing Day oftewel 27 december. Alle kerstproducten én de producten die voor oktober gemaakt zijn, zijn dan met 50%. Iets wat het product aantrekkelijker maakt om te kopen. Ik spaar nu al geld voor de sale. haha!

2. Shower Jelly
Een shower jelly is goedkoper dan een grote fles showergel. Ten eerste het is ongeveer zes euro en daarnaast kun je dit in kleine stukjes snijden waardoor je er erg lang plezier van zult hebben.

3. Sample's 
Sample's geven een goed indruk van hoe een product werkt en daarnaast is het ook gewoon leuk om ze gratis te krijgen. Stap een Lush winkel binnen en vraag een sample van een product die je heel graag wilt uitproberen. Werkt het goed, dan kun je het kopen. Werkt het juist bagger, dan weet je dit en kun je de volgende keer een sample van een ander product vragen.

Lush

4. Vijf potten/flessen inleveren, gratis vers masker
Als je vijf lege potten of flessen hebt en die inlevert bij een Lush winkel bij jou in de buurt, krijg je een gratis vers masker naar keuze. Dit maakt het leuker om iets op te maken van Lush, toch?

5. Boekje inleveren
Vaak als je iets koopt bij Lush, krijg je in je tasje ook een boekje mee. Als je deze weer meeneemt naar de volgende keer bij Lush, krijg je nóg een gratis sample erbij. Dan heb je in totaal al drie of meer sample's!

6. Overkopen van iemand anders
Vooral in Facebookgroepen met Lush zijn er mensen die iets wegdoen van Lush en daarvoor een klein prijsje voor willen. Vaak wordt dit goedkoper dan dat je het product in de shop of online koopt.

fine and free | via Tumblr

7. Bubble Bars
Lush verkoopt ook Bubble Bars. Dit zijn net een soort van bruisballen, alleen geven deze schuim af en zijn ze groter. Voor €6,95 krijg je al zo'n Bubble Bar van 200 g, waarmee je minimaal vier keer mee kan doen.

8. Shampoo Bars
Naast Bubble Bars, kun je ook Shampoo Bars bij Lush kopen. Deze kosten €8,95, wat misschien duur lijkt maar dat is totaal niet zo. Een shampoobar is gelijk aan drie flessen shampoo, dus je kunt hier echt heel lang meedoen.

9. Fun
Het derde product wat je geld bespaart bij Lush is Fun. Fun is een soort van klei die je kunt kopen voor €7,95. Fun, die een soort van kei is, is multifunctioneel product waarmee je je haar kunt wassen, douchen en een schuimbad kunt maken. Met 200 g doe je erg lang, dus dit is een aanrader!

Ga jij deze tips gebruiken? Zo ja, welke?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik wist niet dat je bij de Lush gewoon kon vragen om samples, en ik wist ook niks af van die Boxing Day (die moet ik echt in de gaten houden).
    Lush spulletjes zijn altijd zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed onderwerp voor een blog post! En goeie tips, ook.
    Doe je dat echt, gewoon om samples vragen? Ik heb dat weleens overwogen, maar ik durf dat nooit.
    Als jij het gewoon durft, dan moet ik dat ook maar eens een keertje doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow