I ♥ The Summer TAG

dinsdag, augustus 04, 2015

Lifestyle | via Tumblr

Naast de lente is de zomer mijn favoriete seizoen. Nu is het niet lekker weer in Nederland, gelukkig ga ik op vakantie, maar om jullie en een klein beetje mijzelf in de stemming te brengen, heb ik deze tag voor jullie. 

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Vrolijke, pastelkleurige nagellak valt bij mij erg in de smaak! Maar mijn favo lakje voor de zomer? Dat is overduidelijk de Essence & Go 77. 

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Zoals ik al zei, iets vrolijks. Met zwarte dingen of die een donkere teint hebben, kom je bij mij niet aan. Iets roze of rood doen mij al veel goed.

          <3

Laat je favoriete zomerjurkje zien!
Ik vind de bovenstaande trend heel mooi. Een minimalistische jurk met felle bloemen erop. 

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Een bloemenkrans vind ik echt super leuk!

                   

Welke zomertrends van dit jaar vind je het leukst?
De halfknot-trend vind ik echt super leuk. 

Wat is je favoriete geurkaars?
Een kaars van Yankee Candle is gewoon al favoriet! Natuurlijk kijk ik wel naar de geur en of ik die lekker vind, maar over het algemeen is Yankee Candle gewoon een must qua geurkaarsen. 

Wat is je favoriete parfum?
De ESSENCE LIKE AN UNFORGETTABLE KISS EAU DE TOILETTE vind ik heel lekker. Het past echt bij elk seizoen en elke dag. Het kan heel zoet, maar ook fris zijn, dat is gewoon wat ik zo fijn vind. 


Hoe is het weer in de zomer waar jij woont?
Nou, het hoort mooi te zijn.. Soms is het wel mooi weer en de andere keer lijkt het alsof we de winter ingaan.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Lekker kunnen zwemmen en dan kunnen zeggen dat het te warm is. Dat kun je nou echt niet in de winter.

Vul de tag in, als je wilt! Ik tag iedereen.

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow