Lush Den Haag Haul

zondag, augustus 09, 2015



Een dag geen Lush gebruiken, is een dag niet geleefd. Zo dan weten jullie wat mijn motto voor het leven is, die ik aantal seconden geleden bedacht door Mona's (het toetje) motto. Vandaag laat ik mijn aankopen zien van de Lush in Den Haag!




Den Haag heeft een grote Lush winkel vergeleken met bijvoorbeeld, Den Bosch. Het zit tegenover de Primark en een paar winkels ernaast zit de Bijenkorf. Voor winkelen moet je echt in Den Haag zijn; wat een leuke en mooie stad!



Ikzelf kocht de Tea Tree Water (100g). Dit is een toner die lekker fris ruikt. Hier komt een uitgebreide review over online. Deze kost €6,95. Ik wilde ook graag nog een sample van Let The Good Times Roll, veel bloggers waren hier lovend over. In het begin moest ik nog een beetje wennen aan de geur, dit komt omdat het erg zoet is, maar nu ben ik er haast verliefd op!


Van mijn moeder kreeg ik voor mijn rapport Daddy-O (100g). Daddy-O ruikt naar zwitsal, super lekker! Deze kost €9,10. Omdat mijn moeder Daddy-O afrekende, dacht de verkoopster dat zij het voor haarzelf kocht en daarom kreeg zij een Retread hair conditioner voor droge punten.


Wat is jouw favoriete Lush winkel?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Tot nu toe vind ik de Lush in Utrecht het fijnste, maar dat komt misschien omdat ik zelf ook in Utrecht woon.
    Krijg je die samples gewoon door te vragen ernaar? Ik heb namelijk nog nooit een sample ontvangen bij mijn aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow