Lush Tea Tree Water Toner

woensdag, augustus 12, 2015



Steeds meer verdiep ik me in allerlei skincare producten van Lush. Zo ook deze Tea Tree Water. Dit is een toner die zal moeten helpen tegen puistjes.



"Schiet een huid in nood te hulp. Tea Tree werkt effectief tegen bacteriën die puistjes veroorzaken. Ideaal voor mensen die snel last hebben van verstopte poriën."

Ik heb dan geen last van verstopte poriën, maar natuurlijk heeft iedereen wel bacteriën die puistjes veroorzaken.


Hier zien we de ingrediëntenlijst, die er vrij normaal uit zit. Er zitten veel wateringrediënten in en ook nog parfum. Oh, en het is gemaakt in lushstad Poole!


Woehoe! Het is gemaakt op mijn verjaardag, dan moet het toch echt een product zijn die goed zal zijn?

"Tea Tree Water is onze sterke toner voor een normale tot vette huid; in het bijzonder goed voor een jong tienerhuidje met de nodige pukkeltjes. Tea Tree is een wonderlijke plant uit Australië; een Australische EHBO-doos bevat het ook altijd. De olie heeft reinigende, desinfecterende eigenschappen. Daar hebben we opwekkende grapefruit en ontgiftende jeneverbes aan toegevoegd. Heel effectief, al zeggen we het zelf.

Onze toners bevatten essentiële oliën, eigenlijk is het aromatherapie voor je huid!

Gebruik het na je reiniger om de laatste restjes make-up of reiniger te verwijderen. Ook is het heerlijk om je huid er tussendoor even mee op te frissen, zeker als je je toner in de koelkast bewaard!"


Zelf spray ik het lekker op mijn gezicht en laat het er dan als het ware er vanaf druipen, wat echt fijn helpt. Je kunt deze toner in de koelkast zetten, maar voor mij maakt het niet echt uit als de Tea Tree Water ietsjes kouder is.

Echt, dit is echt een wondermiddel! Mijn puistjes op mijn voorhoofd zijn als sneeuw voor de zon verdwenen na een paar keer gebruiken. Ik gebruik de Tea Tree Water het liefst s' ochtends, 's middags en 's avonds en ook nog tussendoor om lekker mijn huid op te frissen. Voor mijn part koop ik nu een grotere fles van 250 g, want dit is echt té goed!


De Lush Tea Tree Water Toner is verkrijgbaar bij een van hun winkels op hun site voor 100g/€6,95 of 200g/€13,25

You Might Also Like

2 reacties

  1. wat fijn dat die zo goed werkt! ik wil hem ook nog eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat hij echt zo goed werkt, ik heb zelf geen onzuivere huid maar eerder een droge, misschien heeft Lush daar ook wat fijns voor

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow