Oriflame Wishlist | Lifestyle

maandag, augustus 03, 2015


Oriflame is een merk waar ik een tijdje geleden kennis mee heb mogen maken. Natuurlijk kijk je dan rond op de website en daar vond ik een aantal erg leuke dingen die echt op mijn wishlist mogen.
Face Mist with cucumber & bur marigold

Oriflame heeft een face mist en laat ik daar nét heel erg dol op zijn. Het is heel verfrissend door de komkommer die erin zit. €8,-

"Verfrissende face mist verkoelt je huid onmiddellijk gedurende het warme seizoen. Samengesteld met komkommer en bur goudsbloem om je huid te hydrateren en er fris en gezond uit te laten zien*. Sluit je ogen en spray over je gezicht wanneer gewenst."
Facial Mask Brush

Daarnaast heb ik echt, echt, echt deze maskerkwast nodig. Daarnaast is Oriflame een betaalbaar merk waardoor je allemaal dingen in je winkelmandje stopt. Is het al te zien dat ik shopverslaafd ben?  €3-,

The ONE IlluSkin Face Primer
The The ONE IlluSkin Face Primer lijkt mij erg goed en fijn. Al heb ik deze week weer gelezen dat er een nieuwe primer van de Action is gekomen en dat deze weer erg goed blijkt te zijn. Keuzes, keuzes, keuzes.. €12-,

"Creëer het perfecte canvas voor make-up met deze teintverbeterende primer. Egaliseert de huid, verlengt de draagduur van foundation en minimaliseert het verschijnen van poriën*. Met HaloLight Technology™ voor een subtiele, gezonde gloed."
The ONE IlluSkin Bronzing Powder


Mijn favoriete bronzer van Essence is recentelijk (red. 2 maanden geleden) opgegaan. Daarom ben ik heel erg benieuwd naar deze bronzer. €18,-

"Creëer een door de zon gekuste look, wanneer je maar wilt. Veelzijdig bronzerduo met donkere bronstint om contour aan te brengen en glinsterende tint om te highlighten, in een zijdezacht poeder. Gebruik de tinten samen of apart, voor een perfecte zomerse gloed het hele jaar door."
Giordani Gold Flat Foundation Brush

De Giordani Gold collectie van Oriflame vind ik een erg chique collectie. Wat de naam van dit pareltje is? Giordani Gold Flat Foundation Brush. €8-,

"Geniet van het moeiteloos aanbrengen van je foundation met deze mooie zwart- en goudkleurige houten platte kwast, met hele zachte nylon haartjes. De platte vorm bevordert egale dekking zonder strepen voor een mooie, goed uitgewerkte finish"
Professional Blending Brush


Meerdere oogschaduwkwasten in je collectie hebben kan nooit kwaad. Zo ook deze Professional Blending Brush die erg budget is, €4,-

"Deze zachte kwast met natuurlijke haren is ideaal om oogschaduw mee aan te brengen en zacht uit te werken. Ook ideaal om poeder aan te brengen als basis voor concealer of foundation in het gebied rond de ogen. Materiaal: geitenhaar, aluminium, hout."


Ik weet het gewoon bijna zeker, ik moet een bestelling plaatsen binnenkort! Wat wil jij hier bestellen? 

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow