Parfumstash | Beauty

woensdag, augustus 19, 2015


Parfum is iets wat gewoon in mijn dagelijkse routine zit. Zelf heb ik nog niet echt een erg grote keus uit mijn parfums, maar het groeit.




Van boven af gezien.


                                                                 Bodysplashes

In totaal heb ik drie bodysplashes. Een van de H&M en twee van Vicoria's Secret. Ik vind ze stuk voor stuk echt heerlijk, maar Love Spell is toch groots favoriet.


                                                                     Sample's 

Sample's heb je eigenlijk gewoon nodig om een parfum te testen. En eigenlijk heb je gelijk ook wat meer parfum. Qua sample's heb ik heel veel, omdat er ook een paar tussen zitten die ik niet lekker vind. Eerlijk gezegd pak ik maar weinig sample's maar ik probeer ze echt op te maken.


                                                                     Budget Parfum's

Als je kijkt naar het aantal bodysplashes die ik heb, ligt het gelijk met mijn budget parfums. Essence Like An Unforgettable Kiss draag ik echt heel vaak, want het is een lekkere geur. Enshrine is een parfum van Big Bazar draag ik wat minder, maar probeer ik echt wat vaker te dragen. Ik leg voor mezelf nu een lat dat als ik een parfum opmaak, ik er een high-end voor terug doe. Het paarse parfum is van de Action en draag ik nauwelijks, het is niet echt mijn geurtje. Het is een beetje te zoet naar mijn smaak.


                                                               High-end Parfum's

Zoals ik al zei wil ik echt meer high-end parfums bezitten, nu heb ik er "maar" twee. Ange ou Démon van Givenchy heeft echt een prachtige flacon, maar de geur is te oud voor mij wat erg jammer is. Dior Addict vind ik daarentegen wel erg lekker en daar zit nog een heel klein beetje in wat goed is voor een eenmalig gebruik.

Heb jij veel parfums? 

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow