Was jij je kwasten?

vrijdag, augustus 14, 2015




Was jij je kwasten? Ik moet bekennen dat ik dit niet regelmatig doe. Eerder een keer in de maand of zelfs in de twee maanden. Dat urenlange wachten tot je kwasten opgedroogd zijn. Vandaag laat ik je wel zien hóe ik mijn kwasten was.


Zo vies zien mijn kwasten eruit. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn kwast voor dit artikeltje in allemaal producten als het ware erin heb “geduwd” om een paar vlekken op mijn kwast te krijgen.



Ik pak een kommetje en doe het water daar halfvol.


Voor het wassen gebruik ik het liefst dus water en deze Rituals Yogi Flow douche foam. De geur van dit product is echt onwijs lekker, dus mijn kwasten mogen hier ook wat meer naar ruiken dan poeder. De geur van poeder vind ik namelijk een beetje middelmatig.


Ik voeg hier een klein beetje Rituals Yogi Flow douche foam aan het halfvolle water.


Zo ziet het eruit!


En ga er even doorheen met mijn vingers zodat het schuimt.


Ik dep mijn kwast erin. Trouwens met dit kommetje kun je echt vijftien kwasten wassen!


Zo ziet mijn kwast eruit na het deppen. 


Als laatst, niet onbelangrijk, was ik het af et voila!





Hoe was jij je kwasten? 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Je kwasten wassen is best irritant door de lange droogtijd, maar het moet natuurlijk ooit gebeuren! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow