Kruidvat Moroccan Argan Oil Conditioner

maandag, september 28, 2015


Mijn favoriete budget shampoo is de Moroccan Argan Oil van de Kruidvat. Veel negatieve reviews hielden mij ervan tegen om deze conditioner te kopen, maar ik ben zeker weten om!




Zelf ben ik qua alles een beetje basic. Ik heb een normale huid en een normale haarstructuur. Deze conditioner is speciaal ontwikkeld voor droog, pluizig haar, maar zoals ik al aangaf; je hoeft helemaal geen droog en pluizig haar te hebben om ook te genieten van dit product.


Iets waar ik zelf erg naar benieuwd was is of er daadwerkelijk arganolie in dit product verwerkt zit. En ja, inderdaad dat is het onder de naam 'Argania Spinosa Oil'.


Mijn angst bij dit product -om het lekker even dramatisch te houden- was dat het te 'dun of te waterig' zou zijn en helemaal niet lekker zou werken! En in hoeverre je dit kan zeggen, klopt het dat het te dun of te waterig is, maar dit wekt alleen maar voordelen op. Zo heb ik het gevoel dat het sneller intrekt en het eraf wassen is ook gemakkelijker. Nu is het niet alsof het er haast afglijd als er een druppel water opvalt, maar het werkt zeker fijner.


De Kruidvat Moroccan Argan Oil Conditioner is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €1,59 (500 ml)

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik heb nog nooit haarproducten van Kruidvat uitgetest, maar deze klinkt wel fijn! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow