Lush Rose Queen Bath Bomb

dinsdag, september 08, 2015


Het Nederlandse weer houdt ons allemaal voor de gek, het lijkt wel alsof we hartje herfst zitten terwijl de zomer nog even aan de gang is. Met die gedachte besloot ik een warm bad te nemen met de Rose Queen bath bomb van Lush.





Een weekje geleden kreeg ik een cadeautje van mijn beste vriendin en laat dat nou net de Lush Rose Queen Bath Bomb zijn, die uit Lush's assortiment gaat. Kon ik 'm toch nog gebruiken!

Ingrediënten: 
NatriumwaterstofcarbonaatCitroenzuur (Citric Acid)Parfum (Perfume)Roos absolue (Rosa damascena)Water (Aqua)Cisteroos essentiële olie ((Cistus ladaniferus))Labdanum, hars (Cistus ladaniferus)Tijgerlelieblaadjes (Lilium tigrinum)Appelbloesem ((Pyrus malus))Amarantbloemen ((Gomphrena globosa)),Kamperfoelie (Lonicera caprifolium)Malve bloemen, blauwe (Malva sylvestris),*Citral (*Citral)*Citronellol (*Citronellol)*Limonene (*Limonene)*Linalool (*Linalool)Benzyl alcoholBenzyl salicylaat (Benzyl Salicylate)GeraniolLilial (Lilial)Hydroxycitronellal (Hydroxycintronellal)Kleurstof 45410 (Colour 45410) 
     Natuurlijke ingrediënten      Veilige synthetische ingrediënten

Het heeft een erg lekkere rozengeur. Dit vond ik niet altijd zo, want zeker in het begin moest ik eventjes wennen. Ineens ging ik van mijn fruitige Lush producten naar een rozengeur!



Ik heb ook een video gemaakt en op mijn Lush instagram geplaatst. (Zo'n grote fan ben ik, hahaha). Zelf vond ik het een fijn bad, maar helaas is mijn bath bomb gezonken waardoor ik even een mailtje naar Lush heb verzonden met de vraag hoe dit kan.

Wat is jouw favoriete bath bomb? En van welk merk?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Benieuwd of je reactie krijgt op je mailtje en welke reden ze ervoor geven dat die bath bomb meteen naar de bodem zonk!
    Ik denk dat ik ook meer houd van fruitige geuren dan van een rozengeurtje, maar voor de verandering kan het wel eens leuk zijn.

    Begrijp ik het nou goed dat die bath bomb helemaal niet ging bruisen? (Want dat hoort wel, toch?)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow