Hoe ziet een dag er bij mij uit?

dinsdag, oktober 20, 2015

®

Door dit artikel van Bianca werd ik geïnspireerd om te zien hoe een normale werkdag er bij mij uitziet. Kijk je mee?



Om 7 uur sta ik op, ga ik nog 25 minuten in mijn bed liggen, maak me op, kleed me aan en ga dan om kwart over 8 op de fiets naar school. Ook check ik of het artikel goed erop staat, altijd belangrijk.

Als ik thuis kom is het meestal kwart over 2. Ik eet dan snel een (ongezonde) lunch op en maak wat foto's voor op mijn blog. Ook check ik mijn mail, beantwoord wat mailtjes en bekijk ook de persberichten die ik binnen gekregen heb. Om 3 uur (meestal loopt dit uit tot half 4) moet ik er echt aan geloven, dan ga ik namelijk beginnen met folders bezorgen. Heel gek, maar ik krijg de meeste blogideeën tijdens het folders bezorgen. Zo kwam ik ook op het idee om dit te doen naar aanleiding van het artikel van Bianca.

Om 5 uur/ half 6 ben ik klaar meestal. Ik werk de ideeën uit die ik deze dag heb gekregen. Soms heb ik helemaal geen inspiratie, dus maak ik artikelen af en plan ik ze in. Daarnaast leer ik ook voor toetsen en maak ik huiswerk, dit alles probeer ik goed te plannen zodat er om de dag wel een artikel voor jullie klaarstaat. Om half 8 ga ik dansen en als ik van dansles afkom, leer ik wat voor toetsen en ga daarna slapen.


Wat doe jij op een doordeweekse dag?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat leuk om eens te lezen wat jij zoal doet! Een doordeweekse dag ziet er altijd hetzelfde uit, opstaan naar school gaan & terug naar huis. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen wat je op een doordeweekse dag doet! Bij mij wisselt het wat meer, als ik college heb zijn dat ook op verschillende tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Klinkt best wel druk. Doordeweeks ben ik eigenlijk alleen maar aan het werken, sporten, bloggen, eten en slapen haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel knap hoe je dit alles zo gestructureerd bijhoudt! Daar heb ik echt bewondering voor.
    Wel fijn, lijkt me dat als je dagelijks al om twee uur uit bent van school. Dat was in mijn tijd wel anders... zeg ik heel ouderwets. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow